Feb 9, 2012

Tunnustuksia

Kiitokset Ihanan karmean Janicalle tunnustuksesta!

Tehtävä on siis tämä:

1) Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin.

2) Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi.

3) Lahjoita tämä sama award 15 blogille/bloggaajalle.
 
Faktoja Vekaravaaran Eltsusta:
1. Pidän leijonaäidin lailla huolta omistani. Tärkeimmän elämänohjeen antoi mummuni: rakkaimmistaan huolehtiminen ei ole velvollisuus, se on etuoikeus. Individualistinen elämäntapa puistattaa minua.
2. Ipana on syy, miksi elän. Se ei tarkoita, etten välillä väsyisi, raivostuisi, turhautuisi ja olisi valmis jättämään häntä yöksi päiväkotiin. Tervetuloa uhmaikäisen perheeseen.
3. Olen ruokasnobi. Käsitykseni nopeasta arkiruuasta on valkoviinirisotto.
4. Rakastan rutiineja. Olen silti melko impulsiivinen.
5. Aina on hyvä aika "pienelle" remontille.
6. Kuuntelen mielelläni kodin ääniä: seinien läpi kantautuvaa musiikkia, koirien kuorsausta, perheen jäsenten naurua. 
7. Minulla on niin paljon tatuointeja, että hätkähdän välillä itsekin peilikuvaani. Se ei estä minua haluamasta niitä vieläkin lisää.

Jaan tunnustuksen eteenpäin heille (huomaan, että en seuraa kovinkaan montaa blogia):
Erin ja Aida (suljettu blogi)

1 comment:

  1. Mulla ei ole aavistustakaan, miksi tekstille tuli taustaväri. En saa sitä myöskään kytkettyä pois. Noh, säätö jatkuu..

    ReplyDelete