Apr 14, 2012

Siunauksia

Olkapäässäni olevassa tatuoinnissa lukee: Count Your Blessings. Viime kesänä, kun elämä oli pelkkää mustaa epätoivoa, ihana viisas naapurini sanoi minulle juuri noin - laske siun siunaukset. Ja niin minä olen tehnyt, melkein jokaisena päivänä. Siksi ajattelen juuri tänään, että elämä on mahtavaa. On vapaapäivä, perheeni tässä ympärillä, me kaikki suurin piirtein terveinä pientä flunssaa lukuun ottamatta, suklaakakku menossa uuniin. Tämän enempää en edes uskaltaisi toivoa.

Kiitollisuus elämään tuli mieleeni lukiessani 13 lapsen helsinkiläisäidin blogia Kaikki kotona? Sirkulla olisi kaikki edellytykset valittaa, mutta hän on valinnut toisenlaisen tavan elää. Sirkku on kiitollinen kaikesta siitä mitä hänellä on, eikä sure sitä, mikä puuttuu. Minua ja Sirkkua ei yhdistä todennäköisesti mikään muu kuin kotikaupunki, mutta oon silti ihan koukussa hänen kirjoituksiinsa.

Laske siun siunaukset. Se kannattaa.

1 comment:

  1. Sirkku kiittää kauniista sanoistasi. Siunausta tähän päivään Sinulle!

    ReplyDelete